نتهای فارسی آهنگهای مهستی

Image result for ‫مهستی‬‎

نُتهای آسان فارسی آهنگهای مهستی

517 - دل کوچولو   از  مهستی      با شعر و آکورد

518 - تو آخرین طبیبی  از مهستی  با شعر و آکورد

 145 – نگو تمومه                            از   مهستی 

 146 –شاید اگر دائم بودی کنارم  از      مهستی

 147 - وای دلم تنگه                             مهستی

 148 -مثل تموم عالم                            مهستی 

 247 - دنیا که اینجوری نمیمونه همیشه  از  مهستی

 232 - میاد بارون احساس         از مهستی

253 - بنویس هرچی دلت خواست  از   مهستی

450 - این منم که قمار و باخته      از   مهستی  با شعر و آکورد

466  اینجور به من نگاه نکن        از مهستی   با شعر و آکورد

460- من از خدامه ....         از مهستی     با شعر و آکورد

470 - دوست من  از   مهستی       با شعر و آکورد

483 - فدات شم ( بیا که من هنوز یادتم..) از مهستی با شعر و آکورد

484- سراب عشق ( یه عمریه در به درم ..) از مهستی با شعر و آکورد

485- نازی نازی نازی ( منو دیگه نمیخوای..) از مهستی با شعر و آکورد

490- آشنا ( به همون خدایی که می پرستی) از مهستی با شعر و آکورد

495 - کجا

خرید آنلاین پکیج 12 تایی


برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By SlideTheme :.